уторак, 12. новембар 2013.

Sa druge strane.... Bes i buka

"... Ali uskoro, gledajući u daleku budućnost, žudi da savlada sudbinu poraza koja stalno lebdi nad njim. ... U proceni svojih vrednosti dete nalazi jedno sušto zlo, samo sebi izgleda nesposobno, manje vredno, degradirano, nesigurno. "

Alfred Adler
"O nervoznom karakteru"

-         "Alkohol je stara kurva i tako ga treba tretirati."
-         "Ok, jeste. Alkohol budi to najgore u tebi. Ali odakle to najgore dolazi?"
-         "Od toga što nadogradiš stvar. Što želiš mnogo više. A želiš zbog alkohola. Kada ga nema, racionalan si."

Paligorić/Radojković
Intimno FB dopisivanje


Na tu noć bio je bačen urok. Sa toplim vetrom, te letnje noći u novembru, u gradu koji je okićen za novogodišnje praznike i čiji se stanovnici u majicama u 6 popodne pitaju gde je sunce, u vazduh je stiglo i ludilo. Ili je to ludilo oduvek bilo tu...

-         Monstrume, ti si monstrum. Vi ste svi monstrumi.
-         Ma šta sam ja tebi uradio da ti mene tako zoveš, pa četri kluba držimo nigde više nećeš moći da uđeš.
-         Monstrume.
-         Sad ću da zovem patrolu.
-         E, baki, čekaj stani. Kako se zoveš?
-         Šta te bre boli kurac kako se zovem.
-         Čekaj baki, ej, stani, ej, kako se zoveš?

         *

-         Saro nemoj.
-         Šta nemoj? Šta nemoj? Što me prekidaš kad pričam.
-         Alo, stani.
-    Neću da stanem, nikad više nemoj da si uradio tako nešto. Nisam ja bre svoj ćale ni ti moja keva, kapiraš.
-         Ti to meni pretiš?

      *
- E, nije ok, da ti trezna, mene pijanu tovariš da je ona sjebana jer ja nisam bila tu. On se razvalila i to je sve.
- Ja stvarno ne verujem šta ti meni pišeš. Preumorna sam za ove zavrzlame. Izvini što sam te natovarila, nije mi bila namera.
- E opušteno, ionako si ti uvek najbitnija. Laku noć.

      *

- Ej, ja gledam on seljačinu, ej on mene vuče po podu i to mislim gde, a mene sramota. I užasno je što ovo kažem, ali ja njega bre mogu da kupim. Ja držim njegov život u svojoj šaci a on mene, stoka neobrazovana, odvratna, pregadna, kao nekog jadnika vuče po podu. 

         * 
- Ma šta me gledaš? E, ok, dobro, pobedila si. Ali ja ne znam, kako vi možete. Kako možete. Mi živimo sa ljudima koji nisu ljudi. Sve je sranje. Ne gledaj me tako. Kao da sam ja sama kriva što nisam otišla iz ovog usranog grada. Ništa nije ok. Sve je sranje. Ono su monstrumi. Ti ljudi, nisu ljudi. Mi živimo u svetu koji nije svet.

         *

-         Šta koj kurac. Ti je kao voliš.
-         Volim je.
-         Kurac je voliš.

Početak tuče.

        *

Trola puna pijanih ljudi vucara se kroz grad. Staje na raskrsnici.

Na raskrsnici ljudi leže po podu i tuku se. U glave, stomake, u sve delove tela svim delovima tela.

Trola nastavi svoju putanju. Ortaci su došli sa ortacima kod ovih drugih što nemaju više ortaka.


Opet tuča. 

Нема коментара:

Постави коментар