субота, 31. март 2012.

Sa druge strane odbrane

Zamislite jednu strašnu stvar. Neko fizički napadne vašeg člana porodice. (Koga volite pride, znamo da to sa porodicom ne mora da bude slučaj.) Šta učiniti?
Prvi impuls, slomiti mu p****onos. Da, naravno to mi je palo napamet, ali činjenica da napadač ima dvesta kila, dva metra i trenira tamo neku brazilsku (latentni homoseksualizam, non stop se valjaju po podu i grle nešto) džijudžicu me je recimo, spustila na zemlju. Spustila na zemlju i naterala da razmišljam. (Ok, ok, ja sa svojih dvaes grama i nikotinskom kondicijom nikom ne bih mogla da slomim p***onos.) E sad, to razmišljanje, to je jedna divna stvar, majke mi. Na primer da je taj izvesni džiu džica spojenih obrva (o kojima će kasnije biti reč) razmišljao shvatio bi da je na primer kameno doba odavno prošlo, ali avaj, koliko se sećam on je još iz fazona Kosovski boj i te munje. Ne samo što je iz tog fazona, nego sam ja malo i razmišljala o njemu. Čitaj - kopala sam mu po fejsbuk nalogu - http://www.facebook.com/profile.php?id=100002056205774 i gledam ga, gledam one njegove spojene obrve i nešto se mislim... Sa njim nešto nije u redu. Ja ga ne poznajem dobro i ne znam šta bi to moglo da bude, ali nekako taj lik jednostavno oduvek deluje zlo i moguće je da su obrve krive za to i da ga zbog njih niko nije voleo kada je bio mali ili da su ga zezali u školi ili da je kasno izgubio nevinost zbog toga pa su ga opet zezali. Zaista, kombinacija je bezbroj! To se da zaključiti samo iz posmatranja njegovog lica, ukoliko se prostudira dublje ko zna šta je uzrok njegovom čemeru i jadu koji dalje dovodi do njegovog nasilnog ponašanja. Zato ovim putem apelujem da vi zajedno sa mnom isprobate novi vid odbrane protiv siledžija. Dodajte dotičnu osobu za prijatelja i lajkujte mu slike, recite mu da je kul, da ga volite, da su traume iz detinjstva sastavni deo života. Okačite mu neki link na zid sa pesmom ili filmom koja mu zapravo objašnjavaju da je nasilje bezveze. Prosto, budite odgovorni član barem fejzbuk zajednice i razmišljajte moderno i otvoreno. Svaki agresor nekada je bio žrtva!

P.S.
Ako me dotični ikada doda za frenda ja mu kačim ovaj klip, film je divan ko nije gledao nek baci pogled - http://www.youtube.com/watch?v=r2d528Nh-Kw

2 коментара:

  1. Šteta, zbog piraterije izbrisali link In a better world :)ovaj radi: http://www.youtube.com/watch?v=MPuqCFOgeFc. Film je poput tvog pisanja, pun nedoumica kroz sazrevanja.
    Sjajan tekst, sjajan blog, dobra energija, istrajnost i cilj.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Vam puno na vremenu i pažnji koju ste posvetili ovom blogu.

    ОдговориИзбриши