петак, 16. септембар 2011.

Srbija:Rusija - Zakucavanje mozgova

Ma... Ko je još očekivao polu-finale? Za Makedoniju se nekako moglo predpostaviti. To je jedan ozbiljan tim sa tradicijom... nošenja žuto-crvenih dresova, a neka istraživanja pokazuju da žuta boja stimuliše procenat šuta, na primer.
U ostalom, evo, odbojkaši su prošli u polu - finale. Oni em nose još kraće šorceve, em imaju šansu da se okite nekom medaljom. Zašto bi meni jedan, ne znam, kako se zvaše, Starović bio manje draži od Savonovića? (Osim što Savanovića držim umesto svoje slike na profilu, tepam mu, i čvrsto verujem da on zna koliko je meni stalo do njega, on ne bi nikada više popio ni jednu onakvu bananu kao juče. ALi on to ne zna, i nije on kriv za to, nego ja, mogla sam da mu napišem pismo, ili nešto slično.)
I u životu ima puno razloga za slavlje, zato i jesam iskoristila priliku da malo više popijem sinoć, ne zbog košarke ponavljam još jednom, ni da bi izbrisala Kirlenkovo lepo lice iz sećanja, nego zato što se slavio rođendan druga jednog mog, što me je uvek birao za tim kada smo igrali basket još u osnovnoj. Ukica moj, naučio me o basketu sve što znam, i ovi da izgube na njegov rođendan. (Ako su mogli na Savanovićev doduše, nije baš lepo što se žalim.) ALi, ništa to nije pokvarilo slavlje, ne... Nismo dozvolili da nam činjenica da smo propustili tri prilike da povedemo išta znači, ni devet izgubljenih lopti, ni što pod košem hvatamo svaku treću, kada smo videli Romanu u publici, i srpsko devojče sa šajkačom na glavi shvatili smo da je srpska sloga zapravo ta koja je bitna. I da rusko-srpsko prijateljstvo ništa neće poremetiti, jer ako Kurir kaže da smo zajedno skandirali "Kosovo je Srbija", koga još briga za zakucavanje mozgova, pardon Mozgova.
I to što sam ja pevala mobilnom operateru, koji mi govori da nemam kredita na telefonu, "A i ti me izneveri, dunjo moja", to isto ima veze samo sa tim što volim tu pesmu a stiže jesen, i ništa više. Tako da eto. Prijatno neko veče. Nadamo se plasmanu za Olimpijadu. Zahvaljujem se takođe i mojim fb drugarima što su se sinoć suzdržali od komentara, i što poštujemo osećanja jedni drugih, mada se zbog ovoga realno niko nije potresao.

1 коментар: