недеља, 04. септембар 2011.

Srbija:Nemačka - moje pesme, moji snovi

Nemačko - srpska ljubav traje još od kada je Novicki bio oduševljen publikom koja je njegovo srebro pozdravila vrlo srdačno. Ljubav se nastavlja, od ove tekme tek ćemo da ih volimo. Onako prijateljski. Čak ni Krle nije posegao za stolicom kada ga je Dirk nesportski faulirao, ali veliki su to dečaci a Dirk lepo vaspitan odma' je podigao ruku u vis.
Bila je prosto milina gledati naše momke kako održavaju stabilno vodstvo tokom celog meča. Nisam pažljivo pratila statistiku, pa sam htela da vam pričam trivije, ali me je opušteni Šarenac pretekao pa ste imali prilike da čujete ko se kupa sa kučetom, kako Novickom stoji kratka kosa, i zašto nije otišao u vojsku. (Mislim da mu to Nemci neće tako lako oprostiti, zato je više ovacija i dobio u Areni.)
Optužena sam bila za seksizam ovih dana, pa ovaj put neću igrače tretirati kao macane, mada svakako moramo pohvaliti šiške iskusnog šutera Štefana Hamana. (Ja komentarišem šiške, moja dva druga konstatuju da izgleda kao iskusni lik iz nemačkih filmova za odrasle - i ko je sad seksista pitam ja vas?)
Teško mi je da hvalim Teodosića. Nemoguće je izbeći broj njegovih skočim-sa-stolice-svaki-put-kad-šibne-loptu asistencija, i isti broj (9) uhvaćenih lopti. Ali taj čovek mora da shvati da ne može protiv Novickog da šutira za tri poena, i da može da gleda u nebesa koliko god hoće, to ne oporavlja moje istrošene nervne ćelije pa makar ga i tri puta onako us... prosrećilo mu se.
Zato ću onako vrlo ženski sa moje strane (i ne seksistički!) pohvaliti tatu Savanovića koji je, kako mi je ćerka jednog trenera nadasve zanimljive ličnosti (lol) ukazala, imao prelepe izjave u kojima je spominjao svoju ćerku i svoju ženu. Brilijantni Savanović, ili Kornjačica, kako mu tepam, osim što je naš najbolji šuter na ovom meču voli da citira Bukovskog te je jednom prilikom izjavio:

"Hrabrost je pitanje stila u momentima kada si potpuno nemoćan."

Danas je bilo daleko od toga. Ovo magično veče možemo zadovoljno završiti jednom simpatičnom pesmicom - http://www.youtube.com/watch?v=WZOBRbVCJL4 - koja kaže you hit me once i hit you back... Momci su ovom utakmicom pokazali da su spremni da idu do kraja, te ćemo nadamo se ovu pesmicu pevati i kada se budemo susreli sa Francuskom.

Do sledećeg čitanja vaša rodno-nekorektna

StrajkAut

5 коментара: