понедељак, 05. септембар 2011.

Srbija:Francuska - Ima dana kada ne znam šta da radim...

... Od basketa što mi daje bol,ja ga volim tako silno da umirem, ja ga volim, ali ne znam što.

E tako, kada smo ohladili glave slušajući ovu staru narodnu da rezimiramo:

1)Duško moj, srećan tebi rođendan! I nemoj ništa da se sekiraš, ti si jedna nindža kornjačica, ali si se malko umorio (od čuvanja Dirkenštajna), i sve ti opraštamo, da si ti meni živ i zdrav.

2) Da hoću da likujem nad Teovickovom igrom mogla bih, ali neću, jer nisam takav čo'ek. Niti je on Teovicki, za to mu fali ipak koji centimetar i nešto iskustva. Ok, moram da likujem i spomenem genijalnu poruku koju sam dobila za vreme tekme - Teo izbačen zbog penala, imamo šanse.

3) Takođe čvrsto verujem da je bila umešana neka Vudu magija. Ako je bilo koji Francuz posegao za svojim poreklom i rekao babi da baci kletvu znamo koju bi kletvu baba bacila - Dabog da ti se zamrzla slika a Šarenac ti prenosio utakmicu. (Da ne pominjemo kurve što su izlazile iz obruča.)

4) Jebiga, ko zna zašto je ovo dobro, na greškama se uči, sledeći put će da uđe i Krletu i Rašiću kad treba. Kešelju, svaka čas' a bogami i Markoviću, izgleda da nam je to strategija, Marković zbidži trojku, a Marijanović koji se osušio na onoj klupi zapeva - ko bi reko čuda da se dese...

5) Parkera ne volimo, ali da je bio upravu kada je popljuvao Fibu, tako mu bivše očajne domaćice, jeste. O čemu su oni razmišljali, verovatno nikome nikada neće biti jasno. Današnji rezultati grupe više nego jasno to potvrđuju.

6) Opet nisam bila u poziciji da šmekam likove, ali onaj Noa nije tako loš, kao neki čokoladni Gasol, ko voli taj tarzanski tip muškarca. I Batum se držao sve do onog zavoja.

Ne gubimo nadu, verujemo u naše momke, i sledeći put angažovaćemo i mi naše babe iz Vlaške oblasti da bace koju kletvicu.

Srdačno,
StrajAut




4 коментара: