уторак, 13. септембар 2011.

Sa druge strane oskudacije

Počeo septembar, već je 13., đacima su odavno počele kontrolne vežbe, pa je i studentarija polako krenula da se sprema za novi semestar. I kako sam ja jedna iz tog dela populacije, setih se jedne starogratske, kaže "sve je manje kočijaša i osmeha mojih snaša", ali to nije bitan deo nego kada kaže "snašao se odmah nisam, buran život poče tad. Mnogo svega, malo para." E to – "Mnogo svega malo para, isti problem svaki dan."

Računica je vrlo prosta. Kako mine leto i ja ne mogu da ručavam kod kuće, i potrebne su mi kafe, i javni transport, i imam sve manje vremena, moj budžet srazmerno pada u finansijsku kriptodepresiju. Mladom čoveku se nikako ne isplati da pokušava da uradi bilo šta sa sopstvenim životom.
Te ja stavih prst na namršteno čelo, što se kaže, i smislih neki akcioni plan.

1) Ako ne jedete kod kuće, a niste doplatili bonove u menzi preporučuje se masno&jako. Dakle, burek-pizza (mada je najbolja u NS-u), pizza sa majonezom, ili pizza giros. To sve malo košta, posle toga vam se ne jede dva dana, i dostupno je u svakoj masnijoj pekari.

2) Ako niste stigli da izvadite markicu, a čuli ste da vrebaju ridže anderkaver feat komunalna murija, kada kupite kartu i otkucate je, pre nego što izađete vratite je u automat da drugi mogu da je koriste nakon vas.

3) Kafe. Skupljajte pod jedan plastične flaše. Ukoliko trenirate bejzbol uzmete bilo koju motku iz obližnjeg parka i vežbate udarce, udarajući flaše koje su lagane i ne mogu nikoga da ubiju za razliku od pravih. A pod dva, razmutite Nes u malo vode i mleka, i imate kafu za poneti.

4) Gde izaći? Standardna varijanta, park plus alkohol, koristite lepo vreme. Restrikcije posle deset ne važe ako imate torbu i malko namignete vamo-tamo nekom prodavcu.

5)

a)

Šta sa devojkom/dečkom? Vožnja tim istim GSP-om može biti vrlo prijatna uveče kada je praznjikavo, pod uslovom da su otvorili prozore da izluftiraju, ili su ovi novi sa klimom. Za tih skupih 50 kinti, imate da birate 'oćete li preko reke ili krug dvojke. Međutim, to nije sve. Postoje one fensi prodavnice čokolade (a verujte mi ko omiriše onu čokoladu otvore mu se svakavi apetiti), koje prodaju čokoladu od 40g za recimo 100 kinti. Ali su čokolade toliko dobre, da je meni moja žena kada je jela čokoladu sa đumbirom danas rekla – hajde ćuti, molim te, koncentrišem se. Znači ono idemo, trola, dobra spika, (izbegavajte tramvaje tamo ima dosta kloja), čokolada, i kao – e, ovde silazim, možemo kod mene skinula sam / skinuo sam dobar film sa torenta. (To je takođe besplatno.)

b) Evropsko prvenstvo u košarci. Vrhunski basket. Dalje neću ni da objašnjavam.

Eto, nadam se da sam pomogla. Pitanja i zahvalnice za ove genijalne ideje možete slati na ovajmejlneotvaram@gmail.com
Srdačno,

StrajkAut

Нема коментара:

Постави коментар