недеља, 18. септембар 2011.

Finale ili ti kraj

Ok, raduju se ljudi, ali je i tužno nekako. Sledeća je Olimpijada a tamo nas mukica nema. Čini mi se da su naši momci pucali na medalju umesto na OI (a nismo li svi mi?) pa ih je realnost malo našamarala dok je skromni Miljković danas držao mvp trofej zaboravivši da je izjavio da nam šesto mesto realno pripada.

Ne znamo da li su se Gali smorili jer ih je Cezar pokorio, ali su se pošteno borili. Ja sam se smorila jer moj tim uvek izgubi. Mada sam navijala za Gale zbog Žoakima(rekli su mi da ličimo), zato što je Francuski basket NBA za siromašne, i zato što trener Španaca ima mnogo glupu žabarsku frizuru.

Ibaka je postigao samo 4 poena, ali je svaka od njegovih 5 bandži bolela. Trojka Gasolovi+Navaro imali su dvocifreni učinak. Dakle isprangijali su svoje i u tome ih niko nije zaustavio. Ne znam zašto, ali onaj Navaro me nervira od davnina, ili previše liči na Teovickog, dok je Paki za razliku od ove dvojice nekako uspeo da me osvoji. Ne znam... Možda zbog onog surovog prikucavanja na parket koji je popio od Fernandeza pa je proradila ona ženska, dođi da te spasem i podignem sa tog poda, deformacija. Ali ako ga Eva nije spasila, vala ja neću sigurno.

Španci su zasluženo na tronu, kome od ostalih reprezentacija nije jasno šta sve treba da se uradi da bi ih svrgli neka pogleda seriju "Igra prestola", pa nek svo to klanje, prevare, ucene i seks sa kurvama primene na basket. Mada ne znam kako bi seks sa kurvama bio primenljiv, padaju mi napamet samo intimni odsnosi sa par sudijskih arbitara.

Over and out

StrajkAut

3 коментара:

  1. hahah "rekli su mi da licimo" pa Saro ti si onda smekercina :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ma zbog frizure. Al' smeker sam i ne vezano za njega. NEgo daj 'leba ti promeni taj nik ispasce da sama sebi stavljam komentare pa si josh i azurno odgovaram :)

    ОдговориИзбриши
  3. kao da bi neko poverovao da si ti u stanju da izaberes ovakav nik..
    Skapirala sam da je zbog frizure, to sto sam lepa ne znaci da sam glupa. :D

    ОдговориИзбриши