среда, 31. август 2011.

Sa druge strane EP u košarci - androgeni ugao

Dragi moji, nabrojim vas na prste jedne ruke, čitaoci, dugo nisam pisala. Ali ovo EP u dragoj nam Litvaniji me inspiriše, što zbog toga što mu sigurno posvećujem par sati dnevno, što zbog toga što neki seksi macani pikaju dobar basket.
Sumnjam da će ovo ikoga zanimati, ali tako mi zapostavljenog bloga, dnevni izveštaji androgenog bića koje malo gleda akcije, malo kako sevaju bicepsi biće postavljani upravo na ovoj internet adresi.
Današnji dopronos biće skromno zagrevanje - što ne bi moglo da se kaže za Dudine momke koji su danas pokazali lepu uigranost.
Italijansko krilo Danilo Galinari je bilo solidno zaustavljeno. Ima bice, ima lice, bogami i sjajne prodore (ne tumačiti pogrešno) ali talentovani i dragi nam Bjelica svoju odbranu sprovodi do kraja.
Kešelju hvala za ona zakucavanja, Teo se opet malo igrao žmurke.
Što se Tepića tiče, bolje on da se razbudi pa Savanović i Rašić nego da ga pred kraj prvenstva drmamo električnim šokovima.
Ko bude gledao sledeću tekmu neka uživa i javi mi kakva je bila, mene čekaju žena i deca (keva i Šerlok), jedva sam dobila dozvolu da gledam našu reprezentaciju. Za kaznu ću verovatno morati da se našminkam pred izlazak.

Sportski pozdrav (lol).

Strajkaut

5 коментара:

  1. Ti si jos i dobra. Ja samo bicepse i slatke face gledam. :D

    ОдговориИзбриши
  2. morala sam da napravim profil neki da bih postavila komentar. To da cenis <3

    ОдговориИзбриши
  3. 'androgini' (gine, žena na starogrčkom, hence ginekologija)
    Androgen je gen koji se javlja u toku začeća u plodu. Ako je plod žensko, preživeće, ako je muško plod će da bude odbačen.

    ОдговориИзбриши
  4. Androgeni likovi u Šekspirovim dramam su oni koji se preoblače u suprotan pol a uspevaju da probude seksualna interesovanja oba pola. Primer - Viola iz komedije "Bogojavljenska noć". Ona se preoblači u svog brata blizanca i budi interesovanje i kod Orsina i kod Olivije. :)

    ОдговориИзбриши