уторак, 17. мај 2011.

Sa druge strane pucanja i bola u predelu organa za reprodukciju

Drago mi je. Vrlo mi je drago što te boli kurac za sve, i što si tako opušten, i što ćeš celog svog života misliti samo na sebe i svoju ogromnu atrofiranu pozadinu. I što će te isto tako boleti taj isti polni organ, kada svojom atrofiranom guzicom budeš sedeo u gomili atrofiranih govana, koje si posejao okolo jer te je boleo kurac da sereš gde se to obično radi. Volela bih da kažem, to je lepo, i ne dotiče me jer nikako ne utiče na mene, ali će me taj famozni bol reprduktivnih organa saplesti svaki put kada budem htela da pustim korak ka bilo kom cilju, i kad budem pizdela na zemlji, neće mi biti jasno zašto taj bol nisi mogao da rešavaš jebući se u nekom ćošku nego si mene morao da jebeš u zdrav mozak preko daljinskog upravljača.
Sediš, češeš se po predelu prepuna, i drkaš kanale uz povremenu konstataciju – e baš me nešto boli kurac.
Znaš, ispreskakaću ja sva ta tvoja sranja, i jednog dana, moći ću da kažem boli me kurac što tebe boli kurac. Baš me onako odvaljuje, na skali od jedan do kaži osam, rećiću ti - teraj se u pizdu lepu materinu.
Samo, kada ti se nešto lepo bude desilo, ako do toga uopšte dođe jer je tvoja kurcobolja dugog veka i u poslednjem stadijumu metastaziranja, nadam se da nećeš pomisliti da se išta od toga desilo tvojom zaslugom.

1 коментар:

  1. Ljodra, nisam znao da si udata. Jel te boleo organ za reprodukciju da me zoveš na svadbu, il se to desilo pre nego što sam te upoznao? (a i Bošković pička ćuti =)

    ОдговориИзбриши