петак, 24. децембар 2010.

Sa druge strane flafilogije

Opšte je poznata činjenica, odnosno stav ljudi iz sveta filma da je u filmu "Grozan ja", izgovorena najbitnija i najsavršenija replika u istoriji kinematografije - "It's so fluffy, I'm gonna die!". Ko još nije čuo za to, neka mi veruje na reč, tako mi filmskih teoretičara Vejčela Linzija, Dilak i Delik. (Neko od ovih ljudi je žena, pokušaj da se to utvrdi u stanu dramaturškinje Maje Todorović doveo je do agona joneskovskih razmera. A Život se ironično smejao paru Dilak-Delik kao i onog dana kada je kreirao Crnjanskog tako da ne zna da kaže r.) Ali ništa od toga nema veze sa flafilogijom, ovo je samo uvod.
Dakle, flafilogija je nauka koja proučava pojavu flafi objekata odnosno stvari, životinja ili ljudi koji predstavljaju izvor flafastičnosti, koji je ujedino ključ pomoću koga ljudi mogu lakše da vole druge ljude, što znamo nikada nije lak zadatak.
Definiciju flafilogije objasnićemo sledećim primerom. Moje kuče (a sam Bog zna koliko sam ljudima dojadila pričom i pisanjem o njemu) je moj flafi objekat odnosno izvor flafastičnosti (fluffy source u slobodnom prevodu na egleski jezik). On je flafastičan ne samo što je premekan, beo, ima uši čije savršenstvo dokazuje postojanje Boga, smešno vrka buljom dok hoda, i još smešnije izbacuje jezik sa strane dok zapišava po kraju, nego zato što svim tim stvarima on uspe da otključa nešto u meni. I nekako, kada shvatim koliko volim njega, samo zato što poseduje gore navedene osobine, pomislim kako bih možda mogla i ljude da volim. Otključa neki osećaj optimizma, i ja pomislim neku tako čudnu stvar.
Naravno, podrazumeva se da to ne moraju da budu samo kučići, već i druge životinje, od mačaka do veverica, plišanih jednoroga, ponekada čak i nekih ljudi. (Moja sestra na primer ima flafi obraze, mada je previše razmažena da bi zračila flafastičnošću.) Ja mislim da je čak i moja puštena kosa nesvesno flafi objekat. Kada moja drugarica Tamara, uzme kosu u moje ruke, kreće da je gnjavi i govori izuzetno dubokim kretenskim glasom poput Big Mazija. Ono što buni je što pored ovakvih manifestacija, njen duh ipak ostaje zatvoren a pojam "osećajnost" nepoznat. Ko zna, možda će i do nje dopreti flafastičnost na neki drugi način, pa sledeći put kada prijatelj bude krenuo da nam se ispoveda, neće reći "Šta je opet te je ostavila riba", ne sačekavši kraj ispovesti koji potvrđuje da ga je riba zapravo zaista ostavila. Nikada se ne zna, čudni su putevi flafastičnosti.
Nadam se da vam je pojam flafilogije postao malo bliži, i takođe molim cinike, kakav bi na primer bio izvesni Vuk Bošković da flafilogiju ne pogane izokretanjem i njenim stavljanjem u seksualni kontekst. I da, kada ovo pročitaju, ne bace hejt, već zagrle nešto flafi i okrenu se optimizmu.

Do sledećeg čitanja, think fluffy and chilex,
flafastično Vaša
StrajkAut

5 коментара:

  1. flafilogija ili zhivuljkastichnost ili pufnastichnost itd ...vec godinama sveprisutna u mom zhivotu, vokabularu i zakoniku :)

    ОдговориИзбриши
  2. pridruži se onda misiji uniflafijaćenja sveta, i doprinesi flafističkom pokretu! :D

    ОдговориИзбриши
  3. I jh ohgfhm nhsho sjhgho kaha dolkrlkm dsfhu sisu.

    ОдговориИзбриши