уторак, 07. септембар 2010.

Sa druge strane nepremostivih razlika

Rekla mi je da se kaje.
Samo se kajala za pogrešne stvari.
Ona je stara. I teška kao crna zemlja koje se toliko plaši.
Ja sam... Mlada. I treba da trpim. (Tako bar ona misli.)
Razlike su svakako - nepremostive.
Rekla mi je:
Kajem se što sam se vezala za vas, bez vas bi mi život bio mnogo lepši i interesantniji, sigurna sam.

Znaš šta, Rajna, jesi ti moja baba, i jesi ti starija od mene, i da, klimala sam glavom i veselo te pozdravljala svaki put kada se nađemo; a zapravo stojimo između ambisa u koji ti guraš svoje gluposti da bi ispunila crnu rupu a ja se pravim da to ne vidim, ali moram da ti kažem nešto, i biću iskrena jer papir van domašaja tvoje ruke sve trpi (tvoju ruku verovatno ne bi).

Ti si jedna obična napaćena pizda.

I kakva god da si ti, i kakva god da sam ja:
Ja se tebe nikada ne bih odrekla.
I nikada se ne bih kajala zbog toga što te nisam oterala u pizdu materinu, kao što su to uradili drugi.
Zato ću ja sad lepo da se iživim na ovom papiru a tebi ću dati novi i staviti ga sebi na čelo, kako bi ponovo mogla da žvrljaš po njemu. A ti udri što crnje možeš.
Isprosipaj svo to crno mastilo što ga nosiš u sebi, a curi ti sa jezika.
I nemoj da brineš, ma da, ja sam mlada...
I ja se tebe nikada neću odreći.

7 коментара:

  1. Ja.. baba?! I jos napacena..?! Crno dete, nezahvalno. Vi mladi treba da trpite - nego sta!

    Papir trpi sve ali internet ne!!
    Kupila je baba kompjuter..

    I da znades jos nesto:
    NISTA OD DZEPARCA!

    Tvoja baba-Rajna

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahahhahahahahahaha.
    Supure ti si LUD!

    I nije baba kupila kompjuter, nego KOMPUJTER!

    ОдговориИзбриши
  3. :p

    Ne znam šta je Rajna kupila, ja sam je samo priključio na internet - novi model.


    Jel' tako tetka-Rajna?

    ОдговориИзбриши
  4. (ups, pobrkao sam likove. ne ide mi shizofrenija od ruke..)

    ОдговориИзбриши