понедељак, 14. децембар 2009.

Sa druge strane novog lista

Koliko ste puta okretali novi list? Ne znam za vas, ali ja jedno mali milion, i nikada mi baš nije uspevalo. Pretpostavljam da sam oduvek, u stvari, bila sisa u duši. I sve je dobro dok imam sreće. Ali kada zapne, e tu počinju problemi. Otvori se bezdan bez kraja, a ja u slow motion-u padam na dole, viori mi se kosa, ne vidi mi se ništa od face, osim razjapljenih usta iz kojih se čuje otegnuto: "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!"

Onako, baš otegnuto.

I pošto mislim da nije više u redu, da baš toliko otegnuto padam, rešila sam da još jednom, po mali milioniti i jedan put, okrenem novi list. Ali. Na tom novom listu sam napisala sebi poruku.

"Budi bolja. Pobedi svoju lenjost. Ne budi sisa. Ne kukaj. Pičko... Raspala demagoška. Budi bolja.

Iskreno tvoja,
Ti "

Nadam se da će mi ovaj put uspeti. Moliću se, a i vi ako ste vični, kažite koju i u moje ime.

1 коментар:

  1. Радо бих рекао коју у твоје име мала Р... али спадам у те, невичне томе... (нисам у овом тренутку начисто, јесам ли атеиста или агностик...) :) :) :)



    ...не видим у чему је проблем у окретању новог листа... не можеш ни да сазнаш шта тај нови лист крије док га не окренеш... :)

    ОдговориИзбриши