среда, 25. новембар 2009.

Sa druge strane roditeljstva

Ćaksu i Maksu

Nadam se da se ne ljutite što vas zovem ovako. U principu ima svojih draži. Tata, odnosno, Ćaki, odnosno Ćaks, ume nekada malo da poćaksani, a i Mama, odnosno Majka, ondnosno Maks ume da bude nekada pobesneli Maks. Ponekada, rekoh, nemojte odmah da se ljutite.
E sad. Šta ja ovo radim? Pa toliko pišem za druge ovih dana, 'bem mu miša(Maks, ovo nije psovka, ovo je eufemizam), rekoh red je i vama da posvetim koji redak, kad' već od mene nemate drugih koristi. Zapravo, imate više štete, nego koristi. Stalno jedem, pijem i tražim vam pare. Al' evo i ja umem da kažem hvala ponekad.
U pricnipu, već znate šta osećam, nema potrebe da smaram, samo da vam ponaosob napišem koju, jer preko dana verovatno neću stići, a i bolja sam u pismenoj formi.
Ćaks, znači mi puno kada mi skuvaš kafu ujutru, i kada kupiš hleb.
Maks, znam koliko mrziš da kuvaš, i znam da žene u kujni nisu nešto moderna pojava ovih dana, ali mi znamo da ti nisi tamo neka žena, iako te često nazivam ženom kada hoću da te uvredim, to je više moj problem. U svakom slučaju, ti ipak kuvaš. Za mene. (I ostatak porodice, naravno.)
Dakle, dnevno dobijam kafu za dobro jutro, i ručak za dobrodošla. A znajući da je jutro retko dobro jer moram na faks, a i dobrodošla više nego poželjno kada se isceđena sa istog vratim, moram da zaključim da ne samo što ste me napravili, nego me još i održavate u životu.
Odličan posao, ljudi, stvarno. Volim vas.
Kasno je, da vas dvoje ne spavate kao zaklani sad, verovatno biste me opominjali, tako da privodim ovo kraju. Aj ćao.

Vaša Sara

6 коментара:

  1. U jee... Jes vala dobro obavljen posao, nema šta. Skidam kapu Radojković Ćaks i Maks

    ОдговориИзбриши
  2. imas divan stil, zaista je uzivancija citati svaki post! :)

    ОдговориИзбриши
  3. hahahaha. dodushe ne odrzavaju me samo oni u zivotu.

    hvala Kristina :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kvalitet ovog bloga, tj. svakog objavljenog posta se krije u spontanosti i opuštenosti. Jebiga, ne može to svako...

    ОдговориИзбриши
  5. Коначно мало оптимизма у твом писању...

    ОдговориИзбриши
  6. Hm. Recimo da je poslednji post radjen pod velikim uticajem Erlenda Lu-a, dakle, ako je neko spontan, opushten, lud i apsolutno genijalan, onda je to on. Nevidjeni car, najtoplije preporuchujem. Inache, hvala.

    Pedja, znash kako to kod mene ide, red depresije, red optimizma, red depresije, red optimizma... Hvala shto chitash moje postove :)

    ОдговориИзбриши