петак, 06. новембар 2009.

Sa druge strane dobre strane

1. UVOD
Postoji, kažu, uvek i dobra strana stvari.

2. RAZRADA
Jako je korisno biti vlasnik tih posebnih naočara koje se nose radi uočavanja dobre strane.
Na primer:
Drkaju me po faksu non stop. Ako naučiću se strpljenju i kompromisu.
Pljušti kiša napolju, nemam kišobran. Ako naučiću se da sledeći put slušam vremensku prognozu.
Propuštaju mi patike. Dobro, ovo je činjenica, tu nema neke posebno dobre stvari.
Izmislili su sad ovaj svinjski grip. Neka, majka mi stalno dosipa vruć čaj. Volim kada brine o meni, a i zdravo je za bešiku.
Crkle su mi slušalice na mp3-u, pa čas radi jedna čas druga. Nije strašno, bitno da se ipak nešto čuje, a još imam i neki poseban stereo.
Ne stižem da spavam. Ma, kao da je spavanje nekome nešto dobro donelo.
Ne stižem ni da jedem. Pa ni deca u Africi ne stižu da jedu, neka se naučim malo stoicizmu.
Nemam prebijene pare u novčaniku. Nemaju ni deca u Africi, pa ne kukaju.
I tako dalje...

3. ZAKLJUČAK
Međutim, bitna je stvar ne zagubiti naočare. Jer ako se to desi, onda si onako lepo, jednostrano i jednoznačno, najebao. I tu na žalost, nema dobre strane.
Mada...

5 коментара:

  1. Šta ako nisaj bio na toj fešti gde su se delile cvike?

    ОдговориИзбриши
  2. te cike se ne dobijaju, njih svi imamo. samo neki ljudi, preferiraju da ih ne stave, ili su mozda sluchajno seli na njih i slomili ih svojim velikim pesimistichkim guzicama :)

    ОдговориИзбриши