среда, 11. новембар 2009.

Sa druge strane 11. 11. 2009

Na današnji dan 11. 11. :

1331 - preminuo je Stefan Uroš Dečanski,
1821 - rođen je Fjodor Mihailovič Dostojevski,
1855 - rođen je Stevan Sremac,
1889 - Vašington postaje 42. država SAD
1918 - primirjem između Nemačke i sile Antante okončane su ratne operacije u I svetskom ratu,
1945 - na prvim posleratnim izborima izabrana Ustavotvorna skupština Demokratske Federativne Jugoslavije.

2009 - Ja stojim u busu, i gledam gore napisano na malom ekrančiću, i drago mi je zbog Fjodora i Steve, i zbog toga što su ljudi rešili da prestanu preskakati preko nabreklih leševa, bar za kratko, i pitam se kakve sve to veze zapravo ima sa današnjim usranim danom i mojim besmislenim životom.

P.S.
Da li je neko video možda moje posebne naočare, mislim da sam ih zagubila.

5 коментара:

  1. Dobra strana dobre strane je da sada citamo jako dobre knjige pomenutih dragih mi pisaca... Dobra strana je da ne moram da vodim tudje ratove, samo svoje.... Sto se tice te Jugoslavije i Amerike, sam Bog zna njihovu dobru stranu, zasto moram ja sve da znam ;o)...

    Pozz za mog novog omiljenog pisca....

    P.S. I tvoj datum rodjenja moze jednog dana da se nadje na ekrancicu u busu... a i to je dobra strana ;o)

    ОдговориИзбриши
  2. Da, i to što kažeš, vala lepo si ga sročila.
    Hvala ti na komplimentu. Nisam još uvek sigurna da sam pisac. Mislim, kako se to postaje? Ali mi tvoj pozdrav svakako znači.


    P.S. Moj datum rođenja u busu, može da se nađe samo kao datum osobe koja se najkreativnije smolikvidirala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Znaš, nisam baš načisto šta je Fjodor mislio o smislu i besmislu života, ali ovi Nemci, ove, kako ih ti nazva, sile Atalante, i ova, daleko joj lepa kuća, Demokratska Fed... i sa tvojim naočarima izgledali bi jednako besmisleno. A usran dan? Pa, šta. K`o da će ovaj biti poslednji. Ideš dalje, dok ne staniš.
    P.S. O Stefanu i Stevanu sve najbolje...

    ОдговориИзбриши
  4. HEhehe. Nisam ih ja tako nazvala, pisalo u busu!
    Shto onaj moj omiljeni hrvatski bend stilnes kaze "krenem pa stanem.... pa neshto, neshto, pa... imam ljekove za sve zaraze zato bolje da se paze, ako nas ko takne jebacu mu mater" :)))

    P.S. Niko nije nachisto sa tim shta je Fjodor hteo reci, zato i visi na ekranchicima busa! :)

    ОдговориИзбриши