уторак, 27. октобар 2009.

Sa druge strane softball palice

1. UVOD
Ok, dobro nam je poznata činjenica da je pisanje vrsta terapije. Međutim, kada su pacijenti malo teži, poput, na primer, šta ti ja znam, mene, to nije dovoljno. S'toga je moj drugi način lečenja sport. I to kakav! Ni pet ni šest, nego softball.

2. ŠTA JE SOFTBALL
Da, znam, razne vrste asocijaca padaju ljudima na pamet kada obrate pažnju na samo ime sporta. Međutim nema ničega soft u softballu, sve sam hard core. To je u stvari bejzbol prilagođen predispozicijama ženskog tela, ali ga u nekim zemljama praktikuju i muškarci, jer je prosto dinamičniji a samim tim i zanimljiviji. (Uz sav rispekt prema bejzbolu). E sad, objasniti pravila i smisao bejzbola je nešto komplikovanije, ali ko jednom uhvati rukavicu u ruke, taj je ne ispušta. Ja ću reći samo, da je to igra jednako misaona koliko i fizička, jednako individualna koliko i timska, igra za ljude sa hercom. Treba stati na poziciju udarača ili pak bacača. Treba hvatati lopticu tešku pola kile u svojoj punoj brzini i ne plakati kada vas spiči u cevanicu, ruku, glavu, dupe, sisu... Mogućnosti je bezbroj. Ako ne verujete meni proslediću vam kontakt devojke kojoj je nakon udara loptice u glavu, izrasla još jedna. (Glava, ukoliko ste pomislili na nešto drugo)

3. TERAPIJA
U principu preporučujem lečenje bilo kojim sportom. Stvar je jednostavna. Imate psihički problem. Vreme je da telo stupi na scenu. Iscrpite ga do iznemoglosti. Naprimer trčite dok vam ne pozli, i da vidite kako će nestati sve druge brige, mislićete samo o iznemoglosti tela i bolu u mišićima. (Ovom prilikom se izvinjavam komšinici Gini što sam joj peglirala ispod prozora, nisam smela da trčim sa punim stomakom, neće se ponoviti.) Međutim ako ste malo kreativniji od toga, trenirajte softball. On pored sve svoje lepote, ima jednu veliku prednost. Palicu sa kojom se udara, i oslobađajući zvuk CANG, koji se čuje kada grunete onu lopticu u visine. I tako gledate kako lete loptice, tj glave svih onih koji su vas nervirali tokom nedelje. Cang, gle ode baba iz prevoza. Cang, ju ala lepo leti profesorka ta i ta, i tako dalje. Međutim ta palica ima još jednu prednost. Sasvim logično, mene na primer oslobađa i mojih karakterističnih ženskih frustracija. Jer, eto, sada po prvi put i ja imam palicu. I boli me dupe što nikada neću imati mušku snagu, cang, i ko kaže da ne mogu da budem jednaka stoka kao oni, cang, i mogu ja bez njih, cang, i boli me kurac što me kulira na poruku, cang, nisam ja neka jadna riba, ja sam jadna riba sa palicom, cang... I tako u nedogled.

4. IGRAMO SE
E sad, da ne ispadne da je softball čista terapija. To je jedna divna igra, i postoji jedan kul tim po imenu Belgrade Queens, i njihov moto je "Igramo se". Što je tačno, najbitnije je uživati u igri. I brinuti o mentalnom zdravlju. Ukoliko je neko zainteresovan, neka nas nađe na fejsbuku, a zatim dođe i na trening.
P.S.
Igrajte se ljudi! Cang. Cang. Cang.

7 коментара:

  1. sto mi to radis?? znas da mi se treninzi uvek poklapaju sa faxom!
    Cao arhitekturo!
    :D

    ОдговориИзбриши
  2. I ti bi da budesh riba sa palicom :) nadam se da cemo ubaciti i neki termin vikendom, samo da nadjemo salu za zimu.
    Pusa za moju najverniju chitateljku :)))

    ОдговориИзбриши
  3. :))) Idi, bre, zeno, sto ti je ovo onako... zdravo! :))))))))))

    ОдговориИзбриши
  4. hehehe, hvala :) u zdravom telu zdrav duh... a shto me ziga neshto sa leve strane ovih dana...

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo!! LIKE, LIKE!!! I da, ono CANG stvarno leci ;o)

    ОдговориИзбриши