четвртак, 29. октобар 2009.

Sa druge strane coktanja

1. UVOD
Svi mi cokćemo. Ko ne cokće, ćelava mu keva.

2. CCC
Znate kada vam dođe jedan od onih dana. Isuse, zvučim kao reklama za uloške. Ccc.
Počelo je sa time, što sam trolom jurila bus koji mi je otišao ispred nosa. Međutim, vozaču nije padalo napamet da ubrza ili, ne daj Bože, otvori vrata dok bus ispred njega ne ode sa stanice. Tada sam prvi put zacoktala. (Nakon što sam par puta udarila glavom u šipku.) Onda sam provela šest sati na faksu, a kako nam nisu ni jednom dali pauzu dužu od pet minuta, nisam stigla da jedem, te sam na predavanjima uglavnom razmišljala o lepoj masnoj čorbici iz menze koja se tog dana neće naći u mojoj utrobi. Kakvo gubljenje vremena, em ostadoh gladna, em ne naučih ništa. Ccc.
A onda sam ušla u dragi mi GSP. Na stanici kod sajma, gde uđe veliki broj ljudi, desilo se nešto što liči na tuču. A u stvari je bila hiper realistička modernizovana scena iz filma "300", u kome Leonida nogom gura glasnika u bunar. U ovom slučaju je jedan čovek sa vrha stepenica šutirao drugog u grudi. Da, da. Ukoliko želite ući u 94 kod sajma, ili se priklonite spartanskom načinu života, ili ne pokušavajte. Iznurena i gladna, moja jedina reakcija je bila - ccc. Onda sam stigla kući, i terapije radi, a i zbog čistog dramaturškog istraživanja pogledala epizodu emisije "Trenutak istine". Šta reći a ne zaplakati. Neprekidni izvor inspiracije. Kada me je moja draga majka videla, samo je zacoktala i zaključila da sam seljančura. Sasvim razumno. Međutim kada nas je nakon sat vremena zatekla sestra, kako gledamo seriju, nakon što smo stukle flašu vina, lanac coktanja se produžio, uz komentar da treba da se lečimo od ovisnosti.
Onda nam je sestra pokazala jaknu koja se meni nije dopala. Pa je ona po stoti put zaključila da stalno zaboravlja da ona u stvari ima dva brata, a ne sestru i brata. A onda sam ja zacoktala, jer nikada nećemo naći zajednički jezik. A onda je tata krenuo da hrče na kauču, pa smo sve tri zacoktale jer to smiruje njegovo struganje.

3.ZAKLJUČAK
Ja bih sad trebalo da kažem nešto mudro, poput naravučenija. Sve što imam da izjavim je, doručkujte kod kuće, izbegavajte GSP, lažite sestre da vam se dopadaju njihove jakne. U principu, kao, što više radiš na tome da promeniš svoja nezadovoljstva manje cokćeš. Ha! Koje sranje od teorije. Ko radi taj cokće. I tačka.
P.S.
I džaba vi sad tu coktali na moje nepismenosti, nemam ja vremena da prolazim kroz tekst pet puta, ionako sam slepa kod očiju. Ma CcC back in your face, znaš!

2 коментара:

  1. C,C,C, curo cudna celava - ctani cekund, cemu ctalno cekiracija? 'Ce caplicemo canjivu ctoku, cto cesto cezne canjajuci cuvo ceno, cim cobani coktanje cavladaju!

    Capiras?

    :)

    ОдговориИзбриши